Sınavlara Girenler İçin Komik Sözler

0
2974
views
Sınavlara Girenler İçin Komik Sözler

Sınav tarihleri yaklaştıkça stresin tavan yaptığı zamanları birçoğumuz yaşamıştır. Bazen üzülmüşüzdür bazen de sevinmişiktir ama bir gerçek vardır hayat devam etmiştir. Böyle bir günde size biraz yardımcı olacaksa bu yazımız tam sizlik

Sınavlara Girenler İçin Komik Sözler yazımız da ; Komik sınav sözleri facebook, Komik sınav başarı mesajları, Komik sınav mesajlarını , En komik sınav mesajları, Komik sınav haftası sözleri, Sınava gireceklere Komik başarı mesajlarını bulmanız mümkün.

Sınavlara Girenler İçin Komik Sözler

Sınav da da bu sefer optiğe halı motifi yerine mandala çizmeyi düşünüyorum .


Gavura sorar gibi soru sormuşlar amk


Sınıfta uzun eşek oynamaya benzemiyor bu sınav ! Yandık :)))


Eskiden teyzeler okul bahçesinde Yasin okurdu şimdi candy crush oynuyorlar.


Sınava imam hatipte girdim yine işe yaramadı


Sınav da fazla kasmayın akışına bırakın


Gavura sorar gibi sormazlar inşallah.


Sınava girmeden önce bildiği sozlervadisi.com tüm duaları edip,sınavdan çıktıktan sonra ateist davrananlarada başarılar dilerim


Sayfalarımız <<<< Komik Hemşire ve Hemşir Sözleri


Kabe’den sonra en çok kuran okunan yer, sınavın yapıldığı günler Türkiye.


Matematik kolaydı fulledim Girmedim ki


Allah ını seven üstüme toprak atsın


Bu sınav hayatınızın en önemli sınavı. İyi geçmediyse geçmiş olsun, babanız sanayiye versin de iş öğrenin.


Acaba bana a101 forması mı daha çok yakışır bim forması mı


Sınavlar İçin Komik Sözler

-Evladım silgin yok mu senin?? -Biz ATATÜRKÇÜYÜZ. Bizde yanlış olmaz!


Aramayın,mesaj atmayın güzel geçerse sınav zaten ben gözünüze sokarım


”Büt Büt” atıyor kalbim.


Sınav yapmak nedir ya, siz bize güvenmiyor musunuz öğrendik işte


Sınavı kötü geçenler olarak ortak bi kaportacı açsak başarılı olabiliriz bence


Yarın gideyim de hayal kırıklığı koleksiyonuma yeni bir parça ekleyeyim


Eski sevgilim hariç herkese başarılar


Sinava girecek olan herkese başarılar arkadaslar. Unutmayın eger sonuç kötü olursa ev hanimligi diye bi meslek daha var


Basit soru arıyordum kitapçıkta sonra sayfa bitti


En kısa gündüzlerin en uzun gecelerin yaşandığı dönem vize ve final haftasıdır.


Üçgenin iç açılarinin toplamin 500 bulduktan sonra kitapciğı elimden fırlattım


Bu matematiği bulan mezarında rahat mı acaba


İman gücüyle yaparım diye sınava oruç oruç gittim sonradan anladım ki sınava mescid-i aksada girsem yine bişey yapamayacağımı


Sınav Stresini Alan Komik Sözler

Aylarca vermeyip sınava saatler kala ceviz veren annelere selam olsun


Matematiğe girecek herkeste bir gerginlik bir huzursuzluk amk sanki götümüzde üç kilo uyuşturucu ile Meksika sınırını geçicez


Duydum ki Ösym faber castell e dönmüş


Millet kınayi getir aney desin. Biz sinava kaldir aney diyelim


Babamı en son lys sınavına giderken görmüştüm


Sınav da taktik maktik yok. Bam bam bam


Artık önümüzdeki maçlara bakacağız


Yalnız optiğe iyi şekil verdim Allah affetsin


Sıraların üzerine düşen ter damlalarına ritim tutuyorum


Kızlar çok şanslı; Ev Hanımlığı diye bir bölüm var ataması %100 ve taban puanı yok.


Yarın şıçıcam öbür gün de sıvazlayacam bu kadar basit


Matematiğe yeni konular mı eklendi yoksa ben mi yanlış konuya çalıştım?


Sayfalarımız <<<< Komik Hemşire ve Hemşir Sözleri


Ben de dahil, seneye tekrar sınava girecek arkadaşlara şimdiden başarılar.


Finaller var dediler geldik!


Sınavında başarı gelemeyeceğini düşünen arkadaşlarım üzülmesin kahvede okeye 4. adam aranıyor.


Sınavlara Girenler Komik Sözler

Biraz önce okulun bahçesinde bi teyze yasin okurken aniden “ay yoruldum” dedi ve telefondan son ses yasin açtı. Dinliyoruz. https://www.sozlervadisi.com/komik-sozler/sinavlara-girenler-icin-komik-sozler.html


Sınavdan 30 alınca, babam zirvede bırak deyip okuldan aldı.


Ben başta kitapçığı farsça sandım itiraz ettim ama onlar matematik sorusuymuş


Notlarımda yükseklik korkusu var benim finaller 50 den yukarı çıkmıyor


Adını doğru yazana 5 puan benden diyen öğretmenimi Allah cc sizi yanınıza alsın dediğim günden beri sınavlardan 0 alıyorum.


Eğer hocanız ben olsaydım bir şansınız olabilirdi gençler


Sınava girecek olan tüm pufpuflarıma başarılar diliyorum. Çok da şey etmeyin. Unutmayın asıl sınav bu değil. Asıl sınav masada künefe dururken, çoban salata yemektir.


O gün gelmez dedik geldin helal olsun delikanlı sınavmışsın


Daha sınava 2.5 saat var amk az ders çalışayım bari hiçbirşey için geç değil


Sorulara doğru cevap vermek yerine soru kitapçığını bir kupon görmek ve at yarışı farzedip kafanıza göre takılmanızı dilerim.


Dünya liginde küme düşmüş üniversiteler için yarışacaksınız. Çok da kasmayın, yeminle değmez


Üniversite sınavına gireceklere son çarımız Sınıfları erken terketmeyin son dakikaya kadar optik formlarınıza sahip çıkın! Başarılar


Bir ayağı diğerinden kısa ve yarık sıraya denk gelmediğiniz, sürekli burnunu çeken veya öksüren bir öğrencinin sizin sınıfta bulunmadığı, sınav görevlilerinin fısır fısır aralarında konuşup dikkatinizi dağıtmadığı bir sınav olsun. Olmadı… Sallayın gitsin. Bol şans.


Komik Sınav Sözler

Sınavda ki açık uçlu sorulara “hocam bi harf alabilir miyim” diye sormak


Biz de girerdik siz gibi siz de gireceksiniz biz gibi


Zor dostum zor, matematik handikaplı yener


O kadar silip atmaya da çalıştım, benim sıra silgiden gözükmedi.


Matematikte uyuyan birtek ben değilimdir heralde


O kadar rahatimki sanırsın vize haftası değil yerli malı haftası


Her zaman derim arkadaşlar bu ülkeye serseri başıbozukta lazım hepimiz okumak zorunda değiliz


Açık uçlu sorulara bugünkü maçların kodlarını yazanlar hemen ortaya çıksın


Evet kızlar patron çıldırdı bugüne özel çeyiz indirimi var her üründe %lys indirim kaçırmayn gerçi başka şansınızdayok gibi


Koca sınıfta herkes duacı bana sayemde ortalama düşüyor


Sayfalarımız <<<< Komik Asker Sözleri


Yazarım derdimi kendimee ÖSYM’nin bizle bu derdi ne Üniversite yar olmuyoo bizlere Diyo davul bile dengi dengine


40 yil once babam beni ,bugun ise ben oglumu sınava ugurladim.


Herkese başarılar dileyen koca koca dangalaklar var,sanki herkes başarılı olabiliyormuş gibi, kendini iyi gösterme çabası..


Sınavlara Girenler İçin Sözler

İnşallah sınava gireceğim sınıfta sürekli hapşıran tıksıran burnunu çeken sırayı sallayan acayip sesler cıkaran tipler olmaz


Okul müdürümüz aldı eline mikrofonusınava girecek olan varsa gelsin kapıları kapatıyoruz diye anonsyaptı Bunun adı Saygı ,Nezaket


50 olsun benim olsun.51 isteyenin gözü kör olsun


Cok takmayin nerden yada hangi bölümden mezun olduğunuz değil.. nerde tanıdığınız var ona bakıyorlar..


Arkadaşlar sınav kolaydı bana göre herhalde sınav soruları yanlıştı ya da benim yaptıklarımın hepsi yanlıştı


Ailem benden profesör olmamı beklerken benim evlenip 4 çocuk yapasım var


Oturduğum her sıra gıcırdıyor bakın bunlar hep vebal


Heyt be teyze yasin kitapçığını kapadı telefon uygulamasını açtı ordan okuyor. Birde yaşlı teyzeler teknoloji bilmez derler


Stresten kendimi makyaja verdim zaten 1 yıl içinde evrim geçirdim üstüne bide makyaj umarım kimlikdeki resime benzetirler


Mevzu silgide değilmiş hacı biz matematik yapamıyormuşuz


Açık uçlu soruda x’i sormuşlar lan bırak cevabı x’in nerde oldugunu bulamadım


Hayaller rasyonel sayı hayatlar trigonometrik fonksiyonların türevi


Kafayı kaldırıp şöyle bi göz gezdirirken herkesin optik kağıdını boş görünce gelen rahatlık hissi harika bi motivasyon


Komik Sözler kategorisinde  en güzel Sınavlara Girenler İçin Komik Sözlerini hazırlamaya çalıştık. Sizlerinde sayfamıza katkı sağlamak isterseniz yorum kutusuna güzel sözlerinizi bekliyoruz. Sitelerimizi Sosyal medya hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz.

Diğer Sayfalarımız; Esprili Komik Sözler  ,  Komik Asker Sözleri

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here