Askere Şafak Sözleri , Asker Şafak Sayma Sözleri

5881
views

Askere Şafak Sözleri

ŞAFAK aslında askerliğin tümünün üzerine kurulu olduğu sistemin adıdır. Askerin Amacı o şafağa ulaşacağın günü beklemektir. Şafak Teskeriyi yani mezuniyet diplomasını alıp gideceğin gündür.Askerlikte geçen çoğu argo kelime, sözler ve değimlerin bir çoğu askerlik üzerinedir.

Sponsorlu Bağlantılar

Askerlik, hem askerliği yapan için hem de onun yolunu gözleyenler için oldukça zor geçen bir süreç. Eğer sevgiliniz, sözlünüz ya da nişanlınız askerdeyse hem sizin için hem de onun için daha da hasret dolu günler geçecek demektir. Ama birbirinize destek olarak hem onun askerlik günlerini daha kolay geçirmesini sağlayabilirsiniz hem de sizin içiniz rahat eder.

Askere Şafak Sözleri yazımızda ; Şafak Sözleri Komik, Şafak Sözleri Plakalar, Asker Şafak Sözleri Atarsa, Komik Şafak Sayma Sözlerini bulabilirsiniz.

Asker Şafak Sözleri 74

Salı,Cuma pazarına Amanofu, Divdivina Sadirvani,Tashanına Hoşgeldin Bartına Aman efendim aman Samanlık dolu saman Eller düğün yapıyor bizim düğün ne zaman

Torun çekil önümden yürüme TIN TIN, Yol ver dedene şafak (74) Bartın Çeşme buldum taşı yok Bartın’da yarim yok Benim yarim İzmir’de Dünyada eşi benzeri yok.. Geldi yolculuğumuz Bartın’a fazla kalamayız ama 24 saat sonra yarimle misafiriz Şırnak’a.

Geziyoruz biz tın tın bugünkü durağımız 74 Bartın

<<<  Komik Asker Sözleri >>>

Asker Şafak Sözleri 73

Șafak 73 Șırnak askerlik nasıl bitiyor bak

Şırnak’ın kalayı kızlar çeker halayı Allah için söyleyin var mı askerliğin kolayı..

Ne uçak, ne fırıldak șafak 73 Șırnak

Asker Şafak Sözleri 72

Ne orman, ne harman şafak 72 Batman

Bugünkü durağımız Batman tezkereye gidiyoruz yandan yandan şafak 72 Batman

Ne tavuk ne tilki şafak atarsa 72 aya bakarım aya ay gider kaya kaya dostlar bi çare bulun șu bitmeyen șafağıma.

Asker Şafak Sözleri 71

Ne han, ne kale şafak 71 Kırıkkale

Kırıkkale bucağında ot yanar ocağında çocuk olup gezeydim yarimin kucağında..

Asker Şafak Sözleri 70

Ne bahçe, ne orman şafak 70 Karaman

Yol üstünde portakal sıksam suları çıkar benden başka seversen karaman yollarında kal.

Karaman’ın kaleleri. ben sayarım günleri. askerim gelecek diye. hazırladım çeyizleri ..

Asker Şafak Sözleri 69

Bayburt’un egmeleri beğenmedim düğmeleri yarim yelek getirmiş ben olayım düğmeleri.

Şafak 69, 69 gün sonra yokuz.

Zincirler sert koğuşlar soğuk belki biraz üşürüz hele şu teskereyi alalım o zaman görüşürüz..

Ağırdır asker yolu beklemek, ama buda sonlanır elbet, günü gelince doğar güneş, ama şimdi Bayburt’ ta gezek

Asker Şafak Sözleri 68

Aksaray konakları temizdir sokakları sal olmuş yarimin o güzel yanakları..

Ne köşk, ne saray şafak 68 Aksaray

Sevdim kaşı karayı aşkı sarar yarayı yeter ki yarim olsun ne yapayım Ak’Saray’ı

Asker Şafak Sözleri 67

Askerimin selamıyla, geziyoruz hiç durmadan, selam verdik sağa, sola işte geldik Zonguldağaa..

Ne tabak, ne bardak şafak 67 Zonguldak

Madencinin feryadıyla. dilde mani tadıyla. selam verdik sağa, sola. işte geldik Zonguldağa

Asker Şafak Sözleri 66

Karanfil katar oldu hasretlik yeter oldu ah be Yozgat sevdiğim burnumda tüter oldu..

Al çemberi pulladım. saçım uzun salladım. uzun boylu askerimi. Yozgat’a gezmeye yolladım http://www.sozlervadisi.com/guzel-sozler/askere-safak-sozleri.html

Ne zift, ne asvalt şafak 66 Yozgat

<<< Vatan İle İlgili Sözler >>>

Asker Şafak Sözleri 65

Van yolu incedir. ne karanlık gecedir. kuşlar kurbanınız olam. yarimin hali nicedir

Ne duvar, ne tavan şafak 65 Van

Şafak 65 Van , Askerlik bitiyor gel de inan :))

Ne ekmek ne soğan Şafak atarsa Van

Asker Şafak Sözleri 64

Şafak 64 Uşak, yarim tez gel de buluşak

Yarim olmuş asker, gözlerim yolda onu bekler, şafak bugün UŞAK’ta, gezeriz 24 saat boyunca

Uşak’tan sesleniyoruuz ; Biz birbirimizi çoook seviyoruzz geell tezkere geeell

Asker Şafak Sözleri 63

Diyar diyar gezeriz. askerimle mutluyuz biz. gidiyoruz teskereye. urfa kalsın sizlere

Ne Uefa, Ne Fifa ŞAFAK 63 URFA

Şimdi geldiiik Şanlıurfa’mıza, eğlencez gezicez doya doya .. 24 saat kalabiliriz ama, lütfen bu kadar yalvarma

Asker Şafak Sözleri 62

Tunceli’nin Munzur’u yarimde gönlümün huzuru sevdiği asker olanın söner gözünün nuru..

Nöbetleri tuta tuta, şafağımız bata bata teskereyi alıyoruz… 62 gün sonra..

Ne tutku, ne hanımeli ŞAFAK 62 TUNCELİ

Asker Şafak Sözleri 61

Gün kavuştu Irakta gözüm karada akta herkesin yari geldi benim yarim uzakta.

Bugün geldik Trabzon’a gezeriz yarimle doya doya yok küsmece darılmaca hak ederek geldik biz bu şafağa.

Selam edeyruk selam buradan Trabzon’a tezkereyi alalım gideceğuz oraya

Ne orman, ne amazon ŞAFAK 61 TRABZON

Asker Şafak Sözleri 60

Karanfil eker misin balınan şeker misin biz Tokat’ta geziyoz nazımızı çeker misin.

Trabzondan kalktı tren sozlervadisi.com Tokatta yaptı fren hiç merak etme askerim 60 gün sonra seninim.

Ne koyun, ne at şafak 60 TOKAT

Şafak olmus Tokat. komutan askerimi askeriyeden at atmazsan geliyorum bak. aman allah’ım şafak yüzünden halime bak

360 hiç değil, 260 değil, 160 heleki hiç değil. torun ses kes şafak dinle !! sadece 60 son 2 ayyy

Asker Şafak Sözleri 59

Tekirdağ’ın ayçiçekleri. tatlı şakır bülbülleri.. yaktı kavurdu beni. sevdiğimin hasreti

Dağdan asker geliyor dağı taşı yıkıyor benim sevdiğim yarim artık bana geliyor.

Ne Everest, Ne Uludağ ŞAFAK 59 TEKİRDAĞ

Tokat’tan kalktı tren Tekirdağ’da yaptı fren hiç merak etme asker 59 gün sonra bu hasretlikte biter..

Asker Şafak Sözleri 58

Şafak sayarken sensizlik bana azaptır yarim dönene kadar sabır ver banaa yarabbim.

Tekirdağ’dan çıktık yola Sivas’ta verdik mola şimdi gidiyoruz Sinop’a

Ne para, ne takas ŞAFAK 58 SİVAS

Sivas altı çimdir aç kapıyı o kimdir zaten ben yaralıyım belki gelen yarimdir.

1.Sayfa Asker Şafak Sözleri 74 – 58 arası
2.Sayfa Asker Şafak Sözleri 57 – 38 arası
3.Sayfa Asker Şafak Sözleri 37 – 18 arası
4.Sayfa Asker Şafak Sözleri 17 – 1 arası

Güzel Sözler kategorisinde  en güzel Askere Şafak Sözlerini hazırlamaya çalıştık. Sizlerinde sayfamıza katkı sağlamak isterseniz yorum kutusuna güzel sözlerinizi bekliyoruz. Sitelerimizi Sosyal medya hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz.

Diğer Sayfalarımız; Asker Teskere Forması Sözleri , Komik Asker Sözleri , Asker Sözleri

Facebook Yorumlar

İlginizi Çekebilir  Komando Mavi Bereli Sözleri , Komando Asker Sözleri

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here